Kia Ora New Zealand! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasmijn Kramer - WaarBenJij.nu Kia Ora New Zealand! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasmijn Kramer - WaarBenJij.nu

Kia Ora New Zealand!

Door: Jasmijn

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

03 Augustus 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Inmiddels alweer vorige week (!) was het zo ver; mijn reis naar Nieuw Zeeland kon beginnen! Met dubbele gevoelens nam ik afscheid van papa, mama en Job die me wegbrachten naar het vliegveld. Met knikkende knieën de douane door, adventure awaits! Na een enorm lange reis van zo'n 30 uur kwam ik aan in Auckland, Nieuw Zeeland. Jetlag deluxe included. Gelukkig had ik nog vijf dagen vrij voordat mijn stage begon.

How to spend five days in Auckland all by yourself? In één woord: sightseeing! Deze vijf dagen heb ik (bijna) alle mooie, bekende plekken van Auckland bezocht. Vanuit mijn AirBnB heb ik uitzicht op de Skytower, dus deze kon ik al afstrepen. Daarnaast heb ik nog vele andere toeristische trekpleisters bezocht (zie foto's), bijvoorbeeld de havens van Auckland, Mount Eden (een vulkaan met prachtig uitzicht over de skyline) en natuurlijk Queen Street, ook wel de shopstraat.

Gisteren (dinsdag) begon mijn stage bij First Light Travel. Dit is een reisbureau dat reizen organiseert naar Nieuw Zeeland. En wat beviel het goed! Een enorm relaxte sfeer, zelf je werktijden uitkiezen en een internationaal team. Ik zal hier de komende vijf maanden stage lopen samen met nog drie andere meiden uit Duitsland, Zwitserland en Litouwen. Mijn taken hier zullen voornamelijk te maken hebben met social media en marketing.

Mocht je me willen bereiken, dan kan het zijn dat ik wat later reageer dan normaal. Het is hier namelijk 10 uur later dan in Nederland hihi.

I'll keep you updated!

Haere Ra :)


  • 03 Augustus 2016 - 09:10

    Wilma Bosboom:

    Lieve Jasmijn,

    Het gaat geweldig worden in dat prachtige land. Ga genieten en veel succes met je stage.

    Groetjes Hans en Wilma

  • 04 Augustus 2016 - 13:21

    Ans Van Beersum:

    wat leuk om te lezen! Succes daar in Nieuw Zeeland! Ik kom je wel opzoeken met jouw moeder, hihi
    Groetjes, Ans, (collega van jouw mams)

  • 04 Augustus 2016 - 18:39

    Opa En Oma:

    Lieve Jasmijn,

    Zo als wij begrepen hebben via je mail verloopt tot op heden alles naar wens.
    Succes verder gewenst met je stage periode en wij weten heel zeker dat dit gaat lukken'.
    Hier is alles OK, maar de weersomstandigheden mogen wel een beetje beter worden.

    Groetjes en een dikke kus van Opa en Oma.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasmijn

Kia Ora! Met deze blog neem ik je de komende zes maanden mee op reis naar Nieuw Zeeland! Als deel van mijn studie heb ik de mooie kans gekregen om stage te lopen in Auckland, Nieuw Zeeland. Naast mijn stage zal ik natuurlijk uitstapjes maken in de weekenden en als kers op de taart ga ik de laatste maand backpacken! Haere Ra :)

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 6394

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 27 Januari 2017

Stage en backpacken in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: