BYE BYE AUCKLAND - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasmijn Kramer - WaarBenJij.nu BYE BYE AUCKLAND - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasmijn Kramer - WaarBenJij.nu

BYE BYE AUCKLAND

Door: Jasmijn

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

19 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jaaa, mijn stageperiode zit erop, wat betekent dat ik ZOMERVAKANTIE heb! Jammer om weg te gaan bij First Light Travel en uit Auckland maar tegelijkertijd ook enorm tof omdat ik nu vijf weken heb om te backpacken!

De afgelopen maand heb ik natuurlijk nog veel gedaan tijdens de weekenden. Zo ben ik nog een weekendje terug gegaan naar Raglan om te surfen met alle stagiars van First Light Travel. Een ander weekend heb ik de Tongariro Alpine Crossing gedaan, een 19.4 km lange hike (6 uur) door de bergen. Het was ijskoud (3 graden, en dat terwijl het hier zomer is), er stond keiharde wind van 65 km/u maar het was het waard! Op de top hadden we prachtige uitzichten op een rode krater, de Emerald lakes en surrealistische maanlandschappen.

Daarnaast heb ik gebungyjumpt van een 47 meter hoge klif! Dit is echt een van de tofste dingen die ik ooit heb gedaan. Ik had verwacht dat als het eenmaal zover was niet zou durven, maar gelukkig heb ik mijn vertand op nul gezet en het gewoon gedaan! Zo gaaf!

Mijn verjaardag heb ik goed gevierd met wat vrienden. Als cadeautje van mijn ouders ben ik samen met Marlieke, Boaz, Jildou en Linda naar Coldplay geweest. BEST PRESENT EVER! De muziek, de sfeer, alles was gewoon perfect! Thanks pap en mam! Ook werd ik intens gelukkig van het filmpje van al mijn vrienden en familie omdat ik jullie toch stiekem wel een beetje mis. Bedankt hiervoor iedereen!

Woensdag verlaat ik Auckland, wat wel een beetje gek voelt omdat dit toch mijn thuis was de afgelopen maanden. Ook ga ik afscheid nemen van iedereen die ik hier heb leren kennen, ik hoop jullie allemaal nog eens te zien in Nederland, Europa of misschien wel Nieuw Zeeland :). Gelukkig verruil ik de stad voor de Bay of Islands waar ik kerst ga vieren. Na kerst vertrek ik richting het Zuidereiland wat volgens de meeste mensen nog veel mooier moet zijn dan het Noordereiland. Ik zal jullie in ieder geval de komende tijd jaloers maken met foto’s, haha! Tot over 5 weekjes in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasmijn

Kia Ora! Met deze blog neem ik je de komende zes maanden mee op reis naar Nieuw Zeeland! Als deel van mijn studie heb ik de mooie kans gekregen om stage te lopen in Auckland, Nieuw Zeeland. Naast mijn stage zal ik natuurlijk uitstapjes maken in de weekenden en als kers op de taart ga ik de laatste maand backpacken! Haere Ra :)

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 6390

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 27 Januari 2017

Stage en backpacken in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: