Stage en backpacken in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Jasmijn Kramer - WaarBenJij.nu Stage en backpacken in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Jasmijn Kramer - WaarBenJij.nu

Stage en backpacken in Nieuw Zeeland

Kia Ora!

Met deze blog neem ik je de komende zes maanden mee op reis naar Nieuw Zeeland!

Als deel van mijn studie heb ik de mooie kans gekregen om stage te lopen in Auckland, Nieuw Zeeland. Naast mijn stage zal ik natuurlijk uitstapjes maken in de weekenden en als kers op de taart ga ik de laatste maand backpacken!

Haere Ra :)

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2017

Tijd om te backpacken!

19 December 2016

BYE BYE AUCKLAND

16 November 2016

Aardbevingen, Koninklijk bezoek en mooiste plekken

09 Oktober 2016

The Haka, besneeuwde vulkanen en geothermal areas

26 Augustus 2016

De eerste maand zit erop!
Jasmijn

Kia Ora! Met deze blog neem ik je de komende zes maanden mee op reis naar Nieuw Zeeland! Als deel van mijn studie heb ik de mooie kans gekregen om stage te lopen in Auckland, Nieuw Zeeland. Naast mijn stage zal ik natuurlijk uitstapjes maken in de weekenden en als kers op de taart ga ik de laatste maand backpacken! Haere Ra :)

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6409

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 27 Januari 2017

Stage en backpacken in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: